آ
-
آقاگل زاده، فردوس
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
ا
-
اصغرپور ماسوله، مهرداد
رابطه انگیزش خواندن و دانش پیشین با درک خواندن زبانآموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 51-73]
-
اولیایی نیا، هلن
بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]
ب
-
باقرپور ولاشانی، بتول
بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]
-
بهرامی خورشید، سحر
سببیسازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 143-166]
-
بی جن خان، محمود
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
پ
-
پهلواننژاد، محمدرضا
کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکههای معنایی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-34]
ت
-
تقیپور، فاطمه
ارتباط میان انگیزه، آگاهی فراشناختی از راهبردها و مهارت شنیداری زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 25-52]
ح
-
حق بین، فریده
فعلهای معین در زبان فارسی و فرضیه فعل معین دو جزئی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]
خ
-
خاک نگار مقدم، نهال
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]
د
-
درزی، علی
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 99-141]
ر
-
رقیب دوست، شهلا
پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]
-
رقیب دوست، شهلا
رابطه انگیزش خواندن و دانش پیشین با درک خواندن زبانآموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 51-73]
-
روحانی، حامد
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
ز
-
زاهدی، حمید
ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 73-98]
س
-
ستودهنما، الهه
ارتباط میان انگیزه، آگاهی فراشناختی از راهبردها و مهارت شنیداری زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 25-52]
ش
-
شهسواری، آنوشا
ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 73-98]
ص
-
صفا، پریوش
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]
ف
-
فضلی، منصوره سادات
فعلهای معین در زبان فارسی و فرضیه فعل معین دو جزئی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]
-
فقهی، عبد الحسین
ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]
ک
-
کرباسچی، رزا
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 99-141]
گ
-
گلفام، ارسلان
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
-
گلفام، ارسلان
سببیسازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 143-166]
-
گنجی، نرگس
بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]
م
-
مهرابی، معصومه
پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]
ن
-
نامورفرگی، مجتبی
کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکههای معنایی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-34]
-
نصیری، حافظ
ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]
-
نصیری، حافظ
ارزش فرهنگی ترجمه ضربالمثلها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 167-184]
-
نوربخش، ماندانا
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
-
نیازی، شهریار
ارزش فرهنگی ترجمه ضربالمثلها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 167-184]
ه
-
هادیان، بهرام
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]