آ

  • آقاگل زاده، فردوس بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

ا

  • اصغرپور ماسوله، مهرداد رابطه انگیزش خواندن و دانش‌ پیشین با درک خواندن زبان‌آموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 51-73]

  • اولیایی نیا، هلن بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]

ب

  • باقرپور ولاشانی، بتول بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]

  • بهرامی خورشید، سحر سببی‌سازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 143-166]

  • بی جن خان، محمود درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

پ

ت

  • تقی‌پور، فاطمه ارتباط میان انگیزه، آگاهی فراشناختی از راهبردها و مهارت‌ شنیداری زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 25-52]

ح

  • حق بین، فریده فعل‌های معین در زبان فارسی و فرضیه فعل معین دو جزئی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]

خ

  • خاک نگار مقدم، نهال کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]

د

  • درزی، علی جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 99-141]

ر

  • رقیب دوست، شهلا پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]

  • رقیب دوست، شهلا رابطه انگیزش خواندن و دانش‌ پیشین با درک خواندن زبان‌آموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 51-73]

  • روحانی، حامد درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

ز

  • زاهدی، حمید ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان‌ فارسی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 73-98]

س

  • ستوده‌نما، الهه ارتباط میان انگیزه، آگاهی فراشناختی از راهبردها و مهارت‌ شنیداری زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 25-52]

ش

  • شهسواری، آنوشا ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان‌ فارسی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 73-98]

ص

  • صفا، پریوش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]

ف

  • فضلی، منصوره سادات فعل‌های معین در زبان فارسی و فرضیه فعل معین دو جزئی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 35-50]

  • فقهی، عبد الحسین ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]

ک

  • کرباسچی، رزا جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 99-141]

گ

  • گلفام، ارسلان بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

  • گلفام، ارسلان سببی‌سازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 143-166]

  • گنجی، نرگس بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]

م

  • مهرابی، معصومه پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]

ن

  • نامورفرگی، مجتبی کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکه‌های معنایی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-34]

  • نصیری، حافظ ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]

  • نصیری، حافظ ارزش فرهنگی ترجمه ضرب‌المثل‌ها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 167-184]

  • نوربخش، ماندانا درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

  • نیازی، شهریار ارزش فرهنگی ترجمه ضرب‌المثل‌ها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 167-184]

ه

  • هادیان، بهرام بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]