آ
-
آموزش از راه دور
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]
-
آموزش فرانسه
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]
ا
-
ارزیابی ترجمه
ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]
-
اسم فعل
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
-
اصول ارزیابی
ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]
-
اصول انطباق
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
-
انسدادی
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
-
انگیزش خواندن
رابطه انگیزش خواندن و دانش پیشین با درک خواندن زبانآموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 51-73]
ب
-
بازنمود ذهنی
پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]
پ
-
پردازش فعل
پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]
-
پیرنگ و عناصر ساختاری آن
بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]
ت
-
تحلیل رگرسیون
رابطه انگیزش خواندن و دانش پیشین با درک خواندن زبانآموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 51-73]
-
تحلیل نحوی
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]
-
ترجمه
ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]
-
ترجمه
ارزش فرهنگی ترجمه ضربالمثلها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]
-
تشخیص
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
-
تصمیمگیری واژگانی
پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]
-
تصویر
سببیسازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]
-
تصویرگونگی
سببیسازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]
خ
-
خط
کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکههای معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]
د
-
دانش پیشین
رابطه انگیزش خواندن و دانش پیشین با درک خواندن زبانآموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 51-73]
-
درک
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
-
درک خواندن
رابطه انگیزش خواندن و دانش پیشین با درک خواندن زبانآموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 51-73]
-
درک شنیداری
پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]
-
دستور گشتاری
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]
-
دستور واژی
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
ذ
-
ذهن
سببیسازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]
ر
-
رویکرد ارتباطی4
ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 73-98]
ز
-
زبان
ارزش فرهنگی ترجمه ضربالمثلها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]
-
زبانشناسی شناختی
سببیسازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]
-
زبان عربی
ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]
-
زمان شروع واک
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
-
زمان واکنش
پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]
س
-
ساخت موضوعی
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
-
سببیسازی
سببیسازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]
-
سلسله مراتب معنایی
کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکههای معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]
ش
-
شبکههای معنایی
کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکههای معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]
-
شناسایی
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
ض
-
ضربالمثل
ارزش فرهنگی ترجمه ضربالمثلها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]
ع
-
عناصر تصریفی
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]
-
عناصر داستان
بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]
ف
-
فارسیمعیار
درک زمان شروع واک (ویاتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]
-
فرافکن
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]
-
فرهنگ
ارزش فرهنگی ترجمه ضربالمثلها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]
ک
-
کارکردهای اجتماعی2
ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 73-98]
-
کنایه
ارزش فرهنگی ترجمه ضربالمثلها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]
گ
-
گره
کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکههای معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]
-
گره تصریف
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]
-
گروه تصریف
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]
م
-
مفهوم
کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکههای معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]
-
مواد آموزشی
ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 73-98]
ن
-
نقد داستان
بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]
-
نقش نحوی
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
-
نقشهای ارتباطی زبان 3
ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 73-98]
-
نقشهای معنایی
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
-
نقشی
بررسی ساخت موضوعی اسم فعلها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]
ه
-
هرم فریتاگ
بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]
-
هسته
جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]