آ

  • آموزش از راه دور کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]

  • آموزش فرانسه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]

ا

  • ارزیابی ترجمه ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]

  • اسم فعل بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

  • اصول ارزیابی ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]

  • اصول انطباق بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

  • انسدادی درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

  • انگیزش خواندن رابطه انگیزش خواندن و دانش‌ پیشین با درک خواندن زبان‌آموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 51-73]

ب

  • بازنمود ذهنی پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]

پ

  • پردازش فعل پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]

  • پیرنگ و عناصر ساختاری آن بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]

ت

  • تحلیل رگرسیون رابطه انگیزش خواندن و دانش‌ پیشین با درک خواندن زبان‌آموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 51-73]

  • تحلیل نحوی جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]

  • ترجمه ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]

  • ترجمه ارزش فرهنگی ترجمه ضرب‌المثل‌ها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]

  • تشخیص درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

  • تصمیم‌گیری واژگانی پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]

  • تصویر سببی‌سازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]

  • تصویرگونگی سببی‌سازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]

خ

  • خط کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکه‌های معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]

د

  • دانش پیشین رابطه انگیزش خواندن و دانش‌ پیشین با درک خواندن زبان‌آموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 51-73]

  • درک درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

  • درک خواندن رابطه انگیزش خواندن و دانش‌ پیشین با درک خواندن زبان‌آموزان غیرفارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 51-73]

  • درک شنیداری پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]

  • دستور گشتاری جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]

  • دستور واژی بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

ذ

  • ذهن سببی‌سازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]

ر

  • رویکرد ارتباطی4 ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان‌ فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 73-98]

ز

  • زبان ارزش فرهنگی ترجمه ضرب‌المثل‌ها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]

  • زبانشناسی شناختی سببی‌سازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]

  • زبان عربی ارزیابی روشمند متون ترجمه شده از عربی به فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 71-107]

  • زمان شروع واک درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

  • زمان واکنش پردازش جمله و بازنمود ذهنی فعل در زبان فارسی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-24]

س

  • ساخت موضوعی بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

  • سببی‌سازی سببی‌سازی و تصویرگونگی: رویکردی شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 143-166]

  • سلسله مراتب معنایی کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکه‌های معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]

ش

  • شبکه‌های معنایی کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکه‌های معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]

  • شناسایی درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

ض

  • ضرب‌المثل ارزش فرهنگی ترجمه ضرب‌المثل‌ها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]

ع

  • عناصر تصریفی جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]

  • عناصر داستان بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]

ف

  • فارسی‌معیار درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

  • فرافکن جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]

  • فرهنگ ارزش فرهنگی ترجمه ضرب‌المثل‌ها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]

ک

  • کارکردهای اجتماعی2 ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان‌ فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 73-98]

  • کنایه ارزش فرهنگی ترجمه ضرب‌المثل‌ها و کنایات (عربی- فارسی) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 167-184]

گ

  • گره کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکه‌های معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]

  • گره تصریف جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]

  • گروه تصریف جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]

م

  • مفهوم کره معنایی، رویکردی جدید به نظریه شبکه‌های معنایی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-34]

  • مواد آموزشی ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان‌ فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 73-98]

ن

  • نقد داستان بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]

  • نقش نحوی بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

  • نقش‌های ارتباطی زبان 3 ارائه مرجعی برای کارکردهای ارتباطی زبان‌ فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 73-98]

  • نقش‌های معنایی بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

  • نقشی بررسی ساخت موضوعی اسم فعل‌ها در چارچوب دستور واژی- نقشی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 109-129]

و

  • واکداری درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

  • وی‌اُتی درک زمان شروع واک (وی‌اتی) در انسدادهای آغازین فارسی معیار [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 173-203]

ه

  • هرم فریتاگ بررسی لغوی و اصطلاحی پیرنگ و عناصر ساختاری آن در فارسی و عربی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 131-172]

  • هسته جایگاه هسته گروه تصریف زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 99-141]

ی

  • یادگیری الکترونیکی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی- یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-69]