دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 15
مقاله پژوهشی
اثربخشی آموزش آگاهی تکواژی از طریق بازی بر نارساخوانی افراد با ناتوانی یادگیری ویژه
بررسی آموزش نوشتن در کتابهای درسی آموزش فارسی و نگارش دوره ابتدایی برمبنای رویکرد فرآیندمحور و برنامۀ قصدشده
صفحه 27-48
بررسی استعارههای مفهومی و طرحوارههای تصویری ظرف «فوق»در زبان نهجالبلاغه
صفحه 49-76
بررسی تطبیقی واحدهای زبانی «وصف فعل و صفت» در عربی با «قید» در فارسی و انگلیسی
صفحه 77-101
بررسی قدرت و قاطعیت گفتار گویشوران کردزبان براساس رویکرد تسلط لیکاف
صفحه 103-126
بررسی متون توصیه ای در گفتمان پزشکی فارسی
صفحه 127-158
پرسشهای چند پرسشواژهای پیوندی در زبانفارسی: تحلیلی ردهای- نحوی
صفحه 159-177
تعریف نگاری فعل و زبان شناسی شناختی: مطالعۀ موردی فعل افشاندن
صفحه 179-208
حرکت در دو رویکرد حاشیههای نحوی و خطی شدن چرخهای : شواهدی از قلب نحوی در کردی کلهری
صفحه 209-229
دستهبندی و بررسی عبارات نشانگر اهمیت مطلب بر اساس نقش کلامی و موقعیت قرارگیری در ارائههای علمی فارسی
صفحه 231-252
دیگری و نقش آن در گفتمان مولانا
صفحه 253-279
روابط معنایی در زبان مخفی جوانان
صفحه 281-309
ساخت مجهول در گویش تالشی ( سه سار )
صفحه 311-330
مطالعة ساختهای گفتمانمدار معنایی در روزنامه الحیاه عربستان با تکیه بر الگوی ون دایک
صفحه 331-355
معماری در ادبیات، ترس و لرز اثر املی نوتوم
صفحه 357-376