آ

  • آقاگل زاده، فردوس واقع ‏نشدن فعل در عنوانهای خبری روزنامه های فارسی زبان [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-19]

ا

  • اخلاقی، الهام معرفی روی‏کرد معیار در رده­شناسی صرفی و نمود آن در برخی گویش­ها و زبان­های رایج در ایران [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 49-71]

  • اسدی، هما باز‏هم «را»: این بار در محاوره [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 61-86]

ب

  • باتمانی، هوشنگ تحلیل سورۀ یاسین بر اساس نظریۀ سیستمی- نقشی هلیدی [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 7-35]

پ

  • پرمون، یدالله دو تبیین قاعده بنیاد برای رفتار قاعده مند صورت های فعل [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 37-59]

ح

  • حق بین، فریده باز‏هم «را»: این بار در محاوره [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 61-86]

خ

  • خیرآبادی، معصومه واقع ‏نشدن فعل در عنوانهای خبری روزنامه های فارسی زبان [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-19]

د

  • دهقان خلیلی، مژده بررسی صفت‏های کوتاه در مقایسه با صفت‏های بلند [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 125-142]

  • دوستی، محمد ساخت اشتقاقی واژه در گویش سیستانی/ [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 145-161]

ر

  • رضانواز، المیرا نقد بافتاری ترجمه­های کتاب شازده‏کوچولو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 175-201]

  • روشن، بلقیس سطوح پیچیدگی بندهای موصولی مفعول- مفعول و نهاد- مفعول در کودکان فارسی‏ زبان سه تا شش‏ ساله/ [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 119-143]

  • رییسی، لیلا بررسی خطاهای زبان‏آموزان در ترجمۀ «که» قیدی به زبان عربی [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 87-117]

ز

  • زرکوب، منصوره بررسی خطاهای زبان‏آموزان در ترجمۀ «که» قیدی به زبان عربی [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 87-117]

  • زمانی، سلیمه دو تبیین قاعده بنیاد برای رفتار قاعده مند صورت های فعل [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 37-59]

س

  • ساسانی، فرهاد بررسی کنش‌های کلامی تعزیه‌نامه و نمود آن در اجرا [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 20-48]

ش

  • شریفی، شهلا معرفی روی‏کرد معیار در رده­شناسی صرفی و نمود آن در برخی گویش­ها و زبان­های رایج در ایران [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 49-71]

  • شریفی مقدم، آزاده دربارۀ وند / u ـ / در گونۀ زبانی کرمانی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 73-96]

ص

  • صادقی، وحید بررسی آوایی تکیۀ واژگانی در زبان فارسی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 97-124]

غ

  • غفاری، مهران سطوح پیچیدگی بندهای موصولی مفعول- مفعول و نهاد- مفعول در کودکان فارسی‏ زبان سه تا شش‏ ساله/ [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 119-143]

  • غلامی، حسین بررسی صفت‏های کوتاه در مقایسه با صفت‏های بلند [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 125-142]

  • غیاثیان، مریم السادات سطوح پیچیدگی بندهای موصولی مفعول- مفعول و نهاد- مفعول در کودکان فارسی‏ زبان سه تا شش‏ ساله/ [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 119-143]

ف

  • فضائلی، سیده مریم واکاوی موردی فرایند درک نوشتاری در زبان فارسی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 143-174]

  • فقیه ملک مرزبان، نسرین بررسی نام‌گذاری مضامین دفاع مقدس بر‏مبنای نظریۀ نظام­مند نقشی هلیدی در اشعار قیصر امین‌پور [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 201-225]

ق

  • قنسولی، بهزاد واکاوی موردی فرایند درک نوشتاری در زبان فارسی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 143-174]

  • قیطوری، عامر تحلیل سورۀ یاسین بر اساس نظریۀ سیستمی- نقشی هلیدی [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 7-35]

گ

  • گشمردی، محمودرضا نقد بافتاری ترجمه­های کتاب شازده‏کوچولو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 175-201]

م

  • محبی تبار، پروانه بررسی نام‌گذاری مضامین دفاع مقدس بر‏مبنای نظریۀ نظام­مند نقشی هلیدی در اشعار قیصر امین‌پور [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 201-225]

  • محجوب، زیرک بررسی کنش‌های کلامی تعزیه‌نامه و نمود آن در اجرا [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 20-48]

  • مشهدی، حبیب الله ساخت اشتقاقی واژه در گویش سیستانی/ [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 145-161]

  • مصفا جهرمی، ابوالفضل نگاه زایشی به مقولۀ دستوری مصدر در زبان فارسی(ره‏یافت‌ها و راه‏حل‌ها) [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 163-175]

  • معینی سام، بهزاد بازمانده‏ های ماده‏های «ائوریست» باستان (ماضی نامعیّن، مادۀ «س»دار) در فارسی نو [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 177-198]

ن

  • نعمت زاده، شهین سطوح پیچیدگی بندهای موصولی مفعول- مفعول و نهاد- مفعول در کودکان فارسی‏ زبان سه تا شش‏ ساله/ [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 119-143]

و

  • واعظی، هنگامه ساخت‌های پرسش‏واژه‌ای در زبان فارسی(روی‏کردی کمینه‌گرا) [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 199-221]

ی

  • یوحنایی، منیژه بررسی خطاهای زبان‏آموزان در ترجمۀ «که» قیدی به زبان عربی [دوره 5، شماره 901، 1392، صفحه 87-117]